wtorek, 5 kwietnia 2011

Zmienić marzenia w rzeczywistość

Jestem osobą niecierpliwą. Wszystko najchętniej chciałabym mieć zawsze już i natychmiast. czekanie jest dla mnie udręką. A czekanie na coś miesiącami, doprowadza mnie do zwątpienia, łatwo sie wtedy zniechęcam i porzucam mój pomysł (marzenie), szukam nowego łatwiejszego do zrealizowania.
Żeby się przekonać, że sma chęć i pragnienie jest w stanie sie zrealizować, zaczęłam w związku z moim brakiem niecieprliwości od prostych rzeczy, takich jak pogoda, telefon, mail itp.
Grunt to uwierzyć, że moge wszystko, że moja siła jest nieograniczona. A wtedy dzieje sie wszystko... tak jak chcę.
Będąc na urlopie w Bułgarii, po tygodniu upału tak koszmarnego, ze piasek na plazy parzył w gółe stopy, a skóra na ramionach skierrczała mi od oparzeń słonecznych, zamarzyłam sobie chmury i brak słońca przez najbliższe kilka dni. To było dla mnie tak oczywiste, że tak ma być, że zaplanowałam sobie wycieczkę, co w noramalnym upale nie było wręcz możliwe. Jak myśicie, jaka była pogoda przez następne kilka dni ?
Dokładnie taka jak chciałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz